Sızdıran Bağırsak Nedir ?

💢Dış dünya ile bağlantı kurduğumuz en büyük yüzeyimiz barsaklarımızdır. Cildimizin yüzey alanı 1.5 m2 iken bağırsaklarımızın yüzey alanı tam 120 m2 , 1 tenis sahası büyüklüğündedir. Bağırsaklarımızda dış dünyadan iç yüzeyini kaplayan yalnızca 1 sıra hücre ile ayrılıyoruz.

💢Cildimizdeki 7 katlı hücre tabakasının aksine bağırsak astarı 1 sıra hücreden ibarettir çünkü bariyer görevinin yanı sıra vitamin, mineral ve diğer besinleri  edebilmesi için ince olması gerekmektedir.

💢Üzeri parmaklı çıkıntılarla kaplı bu tek tabaka hücre bariyeri yanlış beslenme, stres, disbiyoz, gıda duyarlılıkları gibi sebeplerle bozulursa hem besinlerin emilimini yeterince yapamaz, hem de yemiş olduğumuz gıdaların yeterince sindirelemeyen parçaları, bakteriler, viruslar, bakteri toksinleri, gıda ile alınan tarım ilaçları, koruyucular, ağır metal vs gibi birçok zararlı tahrip olmuş hücrelerin arasından kana geçer.

💢Vucuda yabancı bu maddelerle karşılaşan immun sistem hücreleri alarma geçer. Uzun yıllar boyunca bu şeklide fazlaca uyarılan immun sistem hücrelerinin zamanla akılları karışıp kendi hücrelerine saldırmaya başlaması ile otoimmun hastalıklar ortaya çıkar.

💢Allerjiler, hashimato, gıda duyarlılıkları, artritler, nörodejeneratif hastalıklar ve birçok kronik hastalık bu şekilde ortaya çıkar.

🍀 Çok şanslı bir doktorum.Kolajını kendi yapıp gönderen hastam da var. 🤩 Paylaşmamak olur mu?

İlk amacımız kilo vermek değil elbet. Daha sağlıklı bir hayata talibiz.💫

Varsa kronik hastalıklardan kurtulmak yoksa kronik hastalıklara zemin hazırlayan durumları tespit edip ortadan kaldırmak mümkün olabilir.

4. Haftada tüm sistemleri sorguladığımız “Medikal Semptom Anketi” puanı 54’den 16’ya gerilemiş. Bu tam olarak artan hayat kalitesi demek.

Güzel bir yan etki olarak fazla kilolar da gitmiş. 🤩

Yorum Yaz

Whatsapp İletişim Hattı